.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید نماینده ساری بر سهم ‌ساروي‌ها در مديريت استان

نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي نخبه گزيني را در انتخاب مديران اجرايي مهم ارزيابي كرد و گفت: با توجه به سهم ناچيز ساروي‌ها در مديريت استان، اين مسئله بايد بيش از گذشته مورد توجه استاندار مازندران قرار گيرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، سيد رمضان شجاعي در سخنان پيش از خطبه‌ نماز جمعه مركز استان مازندران افزود: تاكنون ساري در نگاه مسئولان استان به عنوان مركز مازندران مورد اقبال قرار نگرفت.
وي از وضعيت نامناسب ترافيك و سرانه پايين فضاي سبز در ساري انتقاد كرد و تصريح كرد: بر اساس قانون هر زميني كه تفكيك مي‌شود و يا تغيير كاربري داده مي‌شود بايد 30 درصد آن به فضاي سبز، مركز آموزشي و ورزشي اختصاص داده شود كه اين امر در 30 سال گذشته در ساري اتفاق نيفتاده است.
شجاعي از ميزان كم اعتبار تملك دارايي استان مازندران گله كرد و بيان داشت: عدم استقرار صنعت در مازندران باعث شده است كه تا شهرداري نتواند عوارض بگيرد و اين فشار بر روي شهروندان استان آمده است.
نماينده مردم ساري در مجلس از آمادگي همكاري مجمع نمايندگان مازندران براي افزايش خدمات رفاهي و اقتصادي استان خبر داد و يادآور شد: تاكنون عزم جدي براي برون رفت از مشكلات موجود استان و به صورت ويژه در ساري نبوده است.
وي با تاكيد بر اينكه شهرستان ساري دو نماينده با دو گرايش سياسي دارد تصريح كرد: گرايش سياسي متفاوت مانع خدمتگزاري نخواهد شد و خوشبختانه اين رويه توسط دو نماينده ساري پيگيري مي‌شود.
شجاعي در بخش ديگري از سخنانش از آمادگي شركت ماهان براي آغاز پرواز‌هاي ساري به مقصد مشهد، تهران، سوريه و دبي خبر داد و گفت: از نيمه دوم مهر ماه سال‌جاري يك فروند هواپيما به اين امر اختصاص مي‌يابد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 شهريور 1387
شرط تصدی پستی صداقت و همدلی و نگاه فرا شهری داشتن است نه ساروی بودن!
سیاوش کلاه بدوش 22 شهريور 1387
سید جان !!!گفتی سکینه و دلم شد زار کباب!!قربان جدت بروم یا سیدی!!!یه جوال دوز به خودت بزن ببین چقدر در صدا و سیما که بودی مانع رشد سارویها شدی!!!همین الان هم اگر قرار باشد یک نفر پستی بگیرد باید از زیر میکروسکوب ذربین جریان حامی شما عبور کند!!!والا آن رئیس را نقره داغ می کنی!!یا سیدی!!!قربان کاکل زیبایت روم!!!!
ساروی 22 شهريور 1387
من فکر می کنم صحبت دکتر شجاعی نه صرفا مربوط به ساری و ساروی هابود بلکه ایشان آنقدر فهیم و محترم هستند و برای همه ی مازندرانی ها احترام قائلند. کمااینکه سابقا بر این مسئله تاکید داشتند و دارند. تاکید ایشان بیشتر به توضیع عادلانه ی مدیریت در استان بود که متاسفانه میبینیم که مدیریت عمده ی استان محدود به یک شهر خاصی شده است که این بی عدالتی را هیچ مازندرانی نمی پذیرد. ایشان بیشتر بر این مسئله تاکید داشتند و ساروی ها هم قسمتی از آن هستند.
نا شناس 23 شهريور 1387
آقای شجاعی در صدا وسیما چقدر به سارویها اهمیت دادند که حالا هز خواب بیدار شدند ؟ در ثانی شخصیت مثل شجاعی فقط مدیران را از خود دور می کنند مگر اینکه وابستگی جناحی به خودشان داشته باشند؟؟؟ در کل ایشان غریب پرور هستند ؟
ساروی 23 شهريور 1387
بیشترین سهم مدیریت سارویها در استان مربوط به زمان نمایندگی آقایان روزبهی و سلیم بهرامی بود که قدر ایشان را ندانستیم .....!!!!! حالا باید از آملی ها و بابلی ها خواهش کنیم ؟؟؟؟؟!!!!
نا شناس 23 شهريور 1387
ایشون که مدیر استانی وساروی بود در زمان ریاست سازمان صدا و سیما شبکه خبر و آموزش در آمل بابلسر بابل و غرب مازندران قابل در یافت نبود یا با کیفیت بدی قابل پخش بود روستاهای این شهرستانها هم فقط 1 و 2 دریافت میشه این نمونه ای از مدیریت سارویها
نا شناس 25 شهريور 1387
خدا رو شكر بالاخره يكي به فكر اين مساله افتاد. دمت گرم دكتر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.